25. 2. 2011 – Krvežiznive bestyje v tramvajce čislo 5

E-mail, který přišel na adresu redakce.

autor: http://vetvicka.blog.idnes.cz/c/178977/Krveziznive-bestyje-v-tramvajce-cislo-5.html

Předmět: Ostravský smog

Bolševicke opatřeni v Ostravě, kdy tramvajky a jina zařizeni pro hromadny odsun pracujicich na šichtu a ze šichty jezdi v době vyhlašeneho krityckeho stavu ovzduši zdarma, probudilo ze spanku krvežiznive tvory, zvane revizionysti.

Bolševici na radnici se rozhodli, že když se řekne, že je ve vzduchu moc sajrajtu, daju do všeckych tramvajek cedulky SMOG a tym padem se može jezdit # # zadarmo.Tymto užasnym opatřenim zrobili obrovsku radost předevšim všeckym blbcum, keři se kupuju legitky, měsičniky a jine předplacenky na tuto legračni dopravu. Na počet cestujicich v tramvajkach toto opatřeni nema žaden vliv, na smrad ve # # vzduchu tež ni, a tak jedinym neviditelnym vysledkem je, že město plati z našich peněz za každy taky den miliony dopravnimu podniku.

Největši sranda ale je na trati legendarni tramvajky čislo 5. To je ta trať, kaj dopravaci čas od času pušťaju tramvajky proti sobě, aby otestovali, jestli se na jednokolejne trati vyhnou. Zatim nebyli uspěšni. A tak na nastupni stanici Vřesinska šofer da cedulku SMOG a hlasič ohlasi, že se jede zadarmo. O zastavku dal na stanici Kupaliště schova cedulku SMOG a ohlasi, že konči takzvana městska zona, a tak je třeba cvaknut listek. A taky že ja. Enem co se tramvajka rozjede, ze sedaček se zvednu tři hromotluci v unyformach a začnu lustrovat dusici se kuřata, děcka, baby s nakupem a chlopy ze šichty.
Musí postupovat rychle, bo mimoměstska zona trva kratce, enem dvě zastavky. Už dalši stanica Krpole totiž zase patři do městske zony, takže šofer vytahne cedulu a zase se jede zadarmo.

Na chvilu. Už dalši stanica je mimoměstska a tak komedyje pokračuje aji s cedulama, aji s hlašenim, aji s unyformovanyma revizijonystama vybirajicima pokuty masne jak cyp. Eště štěsti, že smog je dysciplinovany a vyskytuje se enem v tarifnich zonach 1-4.

Tuž a tak tady žijem. Mam rad moju bolševicku radnicu, bo ma smysl pro humor a originalně vymyslela pokračovani akce Nemysliš, zaplatiš…

  1. Autor: Kikinka

    25.2.2011 - 18.02

    Naprostý souhlas, bohužel!

  2. Autor: Honza

    25.2.2011 - 18.18

    Tuto celou akci vnímám jako jeden velký tunel, který spolu upekla radnice a DPO. Každý normální člověk ví, že stejně nikdo jezdit MHD nebude, když jezdí denně pohodlně autem. Aby to zlepšilo ovzduší, to by muselo hodně lidi nechat své auto doma. Navíc informovanost o smogu je velice bídná. To bych měl jako každé ráno před tím, než pojedu do práce koukat na internet, jestli náhodou není smog?

  3. Autor: Daniela

    25.2.2011 - 18.35

    Toš ti lidi nemaju rozum.Na te radnici se asi musi svěle bavit,když nám tu vymyšlaju take hovadiny.Kdyby se radši starali o to,aby se dalo bezpečně vyjít na ulici bez toho,aby tě někde přepadli cigani nebo ti nevykradli barak a ne o taku cypovynu že je 2 zastávky mimoměstska zona no ni?

  4. Autor: Marcel

    25.2.2011 - 19.29

    no jo když se někdo nedostane pořádně ke korýtku tak to zažne vytýkat zrovna těm co tam jsou.

  5. Autor: Jiřík

    25.2.2011 - 19.49

    Taky dialekt sem dluo neslyšel. Ten mu dava grady, tomu clanku. Autor ma pravdu. Skoda ze ti pecivalove neuvazuji. Zdrazi jizdenky a jeste na nas tahaj timto zpusobem prachy. Takova kravina ta akce smog. Kdyby ty prachy radsi vrazili do technologií a ne do debilni mhd, tera jeste k tomu jezdi mimo cas uvedeny na vyvesce a nebo jezdi brzo a neceka. Viz bus č. 54 ze svinova na alšák. Konkrétně 24.2.2011 v 23:52 měla jet, ale prijela driv 23:50 a hned jela, takže asi 3 lidi zbytečně čekali na další. Škoda že to není hlídané:-)

  6. Autor: Radka

    25.2.2011 - 20.12

    DPO a radnice opět dokázaly, jak neskonale inteligentní lidé jsou v jejich vedení. Mohou být na sebe pyšní. A z nás, co auta nevlastníme a jezdíme MHD a pravidelně si kupujeme měsíčníky, protože nechceme a nemáme v povaze šidit, udělali opět pitomce. Ale na to jsme si už mohli zvyknout za ta léta, kdy nám jsou podsouvány situace, z nichž si mnou ruce pouze lobbisté, vedení úřadů a velkých organizací. Ten, kdo jezdí autem, nikdy tramvají kvůli smogové situaci nepojede, to je nám jasné. Proč to vedení radnice a DPO nechápe? Kdo jim toto opatření vnuknul? Kdo je chtěl opět vyzdvihnout v dobrém světle? Zajímalo by mně, kolik peněz z těch, co radnice platí DPO mohlo jít na vzdělání našich dětí, nebo zkvalitnění MHD. Jak k tomu přijdeme my, kteří si pravidelně každý měsíc dopravu platíme a nemáme dny smogu nijak nahrazeny? Ale v médiích se Ostrava nechá prezentovat jako město s dopravou ve dnech smogu zdarma. Jen jim řekněte celou pravdu. Zdarma tato doprava pro pravidelně cestující NENÍ!!!! Kde jsou naši volení zástupci, jak to, že dali prostor k tomuto rozhodnutí ?? No zřejmě nejezdí MHD a nekupují si pravidelně měsíční jízdenky, ale vozí se svými auty.

  7. Autor: Iveta

    25.2.2011 - 21.00

    Já bych kvůli smogu trolejbusem jela,ale to by se to muselo vědět předem,že to tak je,protože to pak člověk musí vstát ráno o dost dřív,jinak to pak na trolejbus nestíhá..Jenže jestli cedule jsou nebo nejsou,se dozvím až cestou,ráno fakt nemám čas na pátrání na netu,jestli je venku dostatečný smrad nebo ještě ne,když to vypadá denně stejně…Stejně je to nesmysl,drtivá většina pracujících a školáků má síťovku,takže jediní,kdo můžou být v klidu,jsou obvyklí černí pasažéři…Je to nesmyslné rozhazování peněz,nemluvě o tom,že nová osobní auta nejsou zrovna ta,která vypouští největší sajrajt a počet náklaďáků,aviií a kdoví čeho,čemu se valí černo z výfuku,to VÚBEC NEOVLIVNÍ.Jsou to firemní vozidla….

  8. Autor: forhend

    25.2.2011 - 21.11

    To zní skutečně jako že to nějaký pohlupavý úředník vymyslel…Oni si s náma už opravdu dělají, co chtějí…:-(

  9. Autor: juj

    25.2.2011 - 21.20

    Nejvíce se mi na tom líbí (pozn. ironie) to, že DPO stále zdražuje. Já si koupím měsíční na své zóny (nikam jinam nejezdím,možná autem), která je dražší než dříve, a stejně se jede zadarmo. To mi je k ničemu:) DPO si na tom pěkně namastí kapsu. Do mhd se akorát nahrnou ti „nepřizpůsobiví“ a pak se ve vozech nedá dýchat.

  10. Autor: Detonated

    25.2.2011 - 21.24

    Se nedivím,že nás zbytek republiky považuje za magory!

  11. Autor: bacho

    25.2.2011 - 21.44

    s touhle trati mam take sve zkušenosti měl jsem měsičnik na 4 zonu ,cvaknuty listek na meziměstkou ale jake bylo překvapko když mě pani revizoři zkontrolovali u koupaku pravě ve čterce zoně na kterou jsem měl měsičnik a ja blbec jsem jim ukazal i ten cvakly listek a už jsem platil pokutu za to že jsem projel dalši dvě zony před tim cesta mezi nimi trvala 4minuty a ja měl jen 15 minutovy listek měl jsem mit pry 45 minutovy .neuhadal jsem nic stalo mě to 500 kč .

  12. Autor: Míra

    25.2.2011 - 22.17

    Bacho: moje řeč, pravda pravda pravda

  13. Autor: mraketa

    25.2.2011 - 23.21

    Dělat z nás blbce baví ty pány nahoře asi ze všeho nejvíc…:-(

  14. Autor: Marek z Budějc

    26.2.2011 - 0.15

    Ještě že máme ten internet a víme co se děje v té naši vlasti a můžeme se zasmát.

    Ostrava je region razovity.

  15. Autor: kla...

    26.2.2011 - 0.35

    tuhle akci akorad využivaj bezdomovci keři si celej den vozi zadky v teple a za naše penize :) )

  16. Autor: Jaryn

    26.2.2011 - 7.15

    Vážení Ostraváci, proč pořád jen vykřikujeme jak je to či ono špatně? Máte řešení? Sem s ním. Nadávat umí každý, řešit nikdo. Mám auto( heč) ale je před barákem a já jezdím MHD.Jen malinký příspěvek proti smogu.Faktem je , že jsem si myslel, že akci SMOG platí největší znečišŤovatelé např. Arcelor Mittal a podobní. Omyl , platí to město jako daň za to , že není schopno zajistit lepší ovzduší. Zákon peněz? Kdyby se omezila výroba ,spousta otců, matek nebo vás co vykřikujete by byli bez práce a tudíž bez peněz. Řešení takové, nebo jiné? Jen pro pořádek. Nejsem v žádné straně a nefandím nikomu, jen se vyjadřuju. Mýlím se? Možná….

  17. Autor: Sir CHerokee

    26.2.2011 - 8.38

    A co takhle z těch 4 mld. co byly na ovzduší vyhrazeny se s Mittalem podílet na zavedení novějších a ekologičtějších technologiích, tak jako to dělají jinde na západě…

  18. Autor: Porubsky Pepa

    26.2.2011 - 9.42

    Tuš fajne. Ale origynal je na webu http://www.vetvicka.blog.idnes.cz Každopadně akce SMOG je tunel jak vyšity.

  19. Autor: Cecilius

    26.2.2011 - 10.00

    Je to vlastně diskriminace všech, kdo si kupují časové jízdenky. Kdyby se raději zamysleli nad tím, proč tolik lidí používá individuální dopravu – kdyby byla městská doprava TRVALE LEVNÁ a POHODLNÁ, nebyl by důvod jezdit autem. Před 20-25 lety jezdily spoje 2x tak častěji a cena jízdného byla zanedbalelná. Nezaměňujte příčinu a důsledek – lidé začali jezdit autem, protože je městská doprava drahá a jezdí málo a ne, jak argumentuje DPO, že počet vypravovaných spojů se snižuje (a cena jízdného roste) proto, že klesá zájem o mětstkou dopravu. Pokud se posílí spoje a cena jízdného klesne, nejen, že se zlepší ovzduší, ale zároveň se uvolní přetížené komunikace ve městě. Ale začít se musí systematicky a ne takovou partyzánskou akcí, jak nám to právě předvádějí.

  20. Autor: Jan J.

    26.2.2011 - 10.32

    Kdyby raději radnice místo do takovýchto akcí které mastí kapsy akorát dpo vyrovnala celoročně náklady na zdražování kderé dpo neustále dělá. Myslím že náklady po dnešní zimě budou stejné. V Olomouci mě stála tento rok jízdenka stejně co před 3mi lety, jak je to asi možné co? Co z toho mají lidi kteří mají ty měsíčníky, zbytečné lití peněz do kanálu.

  21. Autor: Jarka

    26.2.2011 - 11.16

    Akce SMOG je největší šaškárna, jakou na lidi v Ova vymysleli. Směje se nám celá republika a to ještě víc než Praze, když vypukla aféra okolo Opencard. Smog evidentně dusí jen lidi, kteří bydlí okolo zón MHD 1-4. To vymyslel opět někdo hlavou! Utrácí peníze z městského rozpočtu, za které by jinak dávali dopořádku město. Místo toho to cpou do DPO a myslí si, že jim za to snad lidi budou líbat ruce nebo co. Je to loby velkých znečišťovatelů ovzduší, aby nemuseli investovat peníze do technologií, které by snížovaly emise. Rada schváli akci SMOG a všichni se tváří, že to je řešení, které nás spasí. Já sama si kupuju už delší dobu celoroční jízdenku, takže akce SMOG je mi úplně ukradená. Zajímalo by mě, kolik lidí opravdu nechá doma auto a jeden místo toho MHD, ve kterém ho ještě možná okradou naši „milovaní“ nepřízpůsobiví opálení spoluobčané, pro které je doprava zadarma navíc bez hrozby revizora perfektní lákadlo. První ostravská defenestrace by nebyla od věci!!!

  22. Autor: Pavel.

    26.2.2011 - 11.58

    Na tady toto nemužu řict nic jineho než pěknej tunel.dop se raduje protože vydělava z našich peněženek,ja v dpo nejel hodně dlouho a taky to v blízke době,tim padem proč mam JA platit dpo nějaké vydaje spojene s akci SMOG??idi jde to z jen a jen z Naší kapsy.jezdím autem každy den minimalně 150km a nedokažu si představit tohle absolvovat v našich mhd..dyby raději ty prachy dali někam do hřišt pro děti.silnice vypadaji jako tankodrom atd..Ostrava je děs v posledni době..:-( asi změním region..

  23. Autor: blekota

    26.2.2011 - 12.10

    svatá pravda. viděli jste už snad jet někoho z radnice během smogové situace tramvají…já ne…tak pro by se tím řídili jiní, jen zbytečné calování šílených peněz z našich kapes…to jde holt každému

  24. Autor: Luboš

    26.2.2011 - 12.30

    Nesouhlasím s MHD zadarmo v době smogu. Co vymyslí posléze? Že budou řidiči MHD v době smogu mít za tyto dny menší mzdu?! Údajně to stojí denně 1 mil. kč.
    Kde na to Ostrava chce brát!?!? DEBILNÍ NEANDRTÁLSKO – PRIMITIVNÍ VEDENÍ MĚSTA tu je!!!!!

  25. Autor: Pája

    26.2.2011 - 12.33

    Souhlasím se vším jsou to hovada zemědělská co sedí u těch korýtek hore. Já sedno do té v zimě nevytopené často přeplněné dopravy leda tak omylen když sem na mol. A to se často nestává bo auto je komfort k nezaplacení, tak ad se jdou bodnout a nejlíp do zad… tečka

  26. Autor: Luboš

    26.2.2011 - 12.38

    Já proti MHD nic nemám celkově, ale ve vedení jsou jantaři, ostatně všude v Česku.

  27. Autor: Pavel.

    26.2.2011 - 12.39

    Každopadně je tady unas v Ostravě pěkný bordel…za chvilku budou děkovat a odchazet všichni…

  28. Autor: Luboš

    26.2.2011 - 12.45

    Palas – hejtman , “ výborné „. Kajnar – ať jde už pryč, šikanuje městskou policii, aby buzerovala lidi a pokutovali za cokoliv je to možné. Ať to přizná veřejně, frajer.
    Jsou rro bezpečnost, pořádek a ne pro to, aby si z nich radnice dělali dojné krávy.
    Má to být sjednoceno pod centrálním vedením a ne pod obcemi. To je velmi špatné.

  29. Autor: Luboš

    26.2.2011 - 12.46

    Pavle, ke Tvému poslednímu komentáři – a Ty by ses tomu divil, kdyby všichni… viz Tvůj komentář.

  30. Autor: Damientaho

    26.2.2011 - 12.49

    Toš měli bychom je naučit ze tram. číslo 5 patří pod Ostravu at změněj zóny zloději jedni a je klid pro všecky jako chlopi jezdíci ze šichty si zaslohujou bezstarostnou cestu domu si odpočinout a matky s děckama taky!!! at jdou někde jinde!!!

  31. Autor: Roman

    26.2.2011 - 12.56

    Velmi dobře napsáno :-D Je to hnus s těma zonama sám osobně mám to samé

  32. Autor: maja

    26.2.2011 - 12.59

    to je teda pěkná blbost…..vždyť oni na jednom dni, kdy je smog vyhodí do vzduchu jen tak 100 000 000(myslím) stejně AUTA se lidi jen tak NEVZDAJÍ!!!! jak ublbých….demence toto

  33. Autor: Dalibor Haris

    26.2.2011 - 13.02

    Já si myslím že když už je doprava zdarma, tak by se měla omezit jízda auty nějakou vyhláškou.Mohlo by jezdit jen mhd a třeba zásobování.Jak je to třeba v některých městech v centru, tak v ostravě to zavést celoplošně.Až potom to bude mít smysl.

  34. Autor: Dalibor Haris

    26.2.2011 - 13.07

    A k těm měsíčníkům, měli by ty platnosti posunout o počet dnů co byla akce smog.

  35. Autor: indukce

    26.2.2011 - 13.23

    Vsak uz i Prazaci si z nas delaji srandu… Pry je Ostrava mordor, smrdi a uz z dalky je videt…

  36. Autor: Monika

    26.2.2011 - 13.39

    souhlasím. Nevidím nic složitého na tom dát cestujcím levnější měsičník nebo dny navíc za akci SMOG při koupi dalšího kuponu. Takový program na PC,ve kterém by se to počítalo,na báňské (FEI) zvládne každý student.

  37. Autor: karl

    26.2.2011 - 13.45

    hahaha je to banda vydriduchu dneska zadarmo a konec mesice to stejne zaplatime MY z nasich dani ….proc teda neotevrou dalnici, ktera by pomohla mestke casti s provozem aut. to ne to by bylo v republice neco zadarmo a prece v nasi republice nebudou delat za daco.nasi vladni si udelali z nasi republiky vynosnou firmu a my tu platime za vse ….

  38. Autor: Richard Zima

    26.2.2011 - 13.50

    K tomu nema cenu se vyjadřovat.Zase si někdo naplní kapsu.Nemyslíte lidičky?

  39. Autor: Dobeš

    26.2.2011 - 14.34

    Naprostý souhlas s Richardem. A my jsme zase za úplné blbce. Kdyby ty peníze raději investovali na to, aby donutili ostravské podniky nevypouštět ten hnus do ovzduší!

  40. Autor: Vojtas

    26.2.2011 - 14.59

    doufam, že tohle, stadion a dalši figle co na vas chysta radnice vam da jasný signal, že čssd dokáže tomuhle městu jen a jen škodit a že přišti volby budou jine.:)
    (pišu vas ne nas, bo ja přímo z ovy nejsem, ale do školy dojíždím denně)
    k dialektu: škoda, že je to trapná rádoby kopie na denik ostravaka, jinak jako takový obsahově krásně kritický článek.
    Té tragikomedii s tramvají č. 5 nevím zda se smát nebo brečet…

  41. Autor: Vojtas

    26.2.2011 - 15.01

    Monika: no ty dny navíc, popř dny zadarmo by mohly fungovat na principu jak funguje u tel. operátorů převod volných neprovolaných minut do dalšího měsíce. prostě počet somogvých dnů v minulém měsíci=o tolik poměrově levnější měsíčník v dalším měsíci.

  42. Autor: mates

    26.2.2011 - 15.43

    jelikož jsem přes 6 let pravidelný černý pasažér co jezdí s připravenou jizdenkou pro případ kontroly, pro mne tato akce znamená že si můžu v MHD vklidu sednout k oknu a nemusím stát u cvakátka a hlídat kdo nastupuje. Takže jsem asi jediný člověk co to ocení, přesto nechápu smysl této akce, fakt nechápu který chorý mozek to vymyslel a co za dementy to schválilo. Pro slušné lidi zase žádný přínos, jen další důkaz že naše daně putují na podobné lotroviny. A černým pasažérem zůstanu tím tuplem!

  43. Autor: Koby

    26.2.2011 - 15.52

    No jo no… tož to je Ostrava a ČR vůbec…

  44. Autor: Setrianna

    26.2.2011 - 16.14

    Slyšela jsem od kamarádů, že za každý smogový den by se nějaká částka měla odečíst ze síťovky, kterou bych si následně kupovala. Nevím, jestli je to mým vzhledem či co, ale paní za přepážkou po mě chtěla ještě o skoro stovku víc peněz než posledně. Tak se ptám, dostal někdo z vás levnější síťovku nebo je to jen nějaký drb??
    Jinak musím souhlasit, že mě se smogový den hodí jen tehdy, když za mnou přijede někdo, kdo není z Ostravy – nemusím platit nechutně vysoké sumy za jízdenky… na druhou stranu, dotyčný kamarád nebo rodinný příslušník se tady skoro ukašle k smrti z toho našeho „svěžího“ ovzduší.

  45. Autor: Arnie

    26.2.2011 - 16.22

    Článek je velice dobře napsán. A mě by zajímalo, jestli si ho vůbec radní přečtou (natož, aby na něj nějakým způsobem reagovali). Pro mě to bohužel moc velký význam nemá – bydlím 2 zastávky za zónou č. 1 a kvůli revizorům si tu jízdenku raději cvaknu nebo stojím jako Mates u cvakátka a kontroluju. Jedu sice v bílo-modrém autobuse, ale ten už asi k DPO nepatří, když jezdí i za městké zóny 1-4. (btw: 24-hodinová jízdenka platí taky pouze v z. 1-4, což je uplně stejny nesmysl…). Takže bych byl rád, kdyby se peníze, které město platí DPO, proinvestovaly užitečněji – např. na likvidaci lagun, které (nejen) Mariánkám dodávají tu krásnou vůni….

  46. Autor: Helča

    26.2.2011 - 16.37

    Odpovídám autorce Setrianně.O tomto problému jsem posílala email na Magistrát města Ostravy.z dotazem ,jak příjdeme MY poctivci kreří poctivě kupujeme měsičníky,jestli nám ty dny smogu budou odečteny.Dodnes jsem nedostala odpověď.Oni si z nás dělají jenom srandu a pěkné blbce.Nejlíp se mají černí pasažeři ti můžou být v klidu a bez stresu že může nastoupit nějaký přiblblý revizor.

  47. Autor: Crystal

    26.2.2011 - 17.01

    Bohužel musím tady se všemi souhlasit a smutně kroutit hlavou, jestli je tohle opravdu možné a můžou z nás ostraváků dělat takové idioty. Taky auto nenechám stát ráno před domem ptž smrad je pořád stejný a abych se ten den mačkala v tramvaji s odpornýma bezdomovcema ptž to mají přeci taky zadarmo na to se jim můžu…
    Jen doplnění, které tady nikdo nezmínil… naše podniky se alespoň částečně snaží zavádět technologie apod. aby nepřekračovali limity ale že jen pár desítek kilometrů od hranic se k nám z Polska ženou vzduchem největší jedy a hnusy PROTOŽE Polsko tyto limit dodržovat nemusí a nedodržuje s tím sakra nikdo nic nedělá a ta naše svatá Unie nehne ani prstem…Tak sakra co můžeme dělat????!!!!!!!!!

  48. Autor: kurzatko

    26.2.2011 - 17.43

    tady v tomto státě už je to horší jak v Kocourkově – na chudý lid se bič vždycky najde, tenhle styl hlavně že sem u koryta a ostatní ať mi políbí p……… je už pověstný

  49. Autor: Michala

    26.2.2011 - 17.48

    No tramvají č. 5 jezdím každý den a tato komedyja se na Krpoli neděje, takže trochu přikreslená realita.. Jak k….. platím drahy měsíčník, ale ten smrad v tramvajach, špina co si jezdi zadarmo i kdyby tam bylo 150 revizorů… Mám radost, že bydlím v ČR a ještě v Ově.

  50. Autor: Daniel

    26.2.2011 - 18.34

    Kde to sakra žijem!?

  51. Autor: martin

    26.2.2011 - 18.52

    myslím si, že bezplatná jízda v tramvajích za smogové situace není špatné řešení, měla by se ale toto řešení upravit aby mělo smysl, zákaz jízdy aut do města v smogovou situaci a následně hromadnoou dopravu zdarma, pak by to mělo významný smysl pro životní prostředí

  52. Autor: Dandy

    26.2.2011 - 18.58

    No kde … v jednom velkém bordelu :-D

  53. Autor: coprinka

    26.2.2011 - 19.00

    no jo smog je stejný, jen dle nového zákona platného letošním rokem se s nížila norma pro únosnost emisí ve městě.takže dýcháte furt to samé jen teď se z toho můžou všeci zcvoknut bo jim hustí do hlavy jak je to hrozno. a ti co tomu věří su ještě větší hlupaci něž ti co to hlasí.

  54. Autor: Alena

    26.2.2011 - 19.24

    Každý měsíc si musím pravidelně kupovat měsíčník na všechny městské zóny neboť jezdím do práce přes celou Ostravu! Bez ohledu na to jestli zrovna je či není SMOG! Takže jízné zdarma se mě naprosto vůbec netýká! Ba naopak, od začátku roku platím ještě více než loni! Počty cestujících v době SMOGU možná nepatrně stouply ale kdo to platí…. MY! Měsíc jsou plus – mínus 4 týdny, jestliže se nepletu, a z toho 2 týdny je smogová regulace tedy jízdné „zdarma!“ Kdo mi teda v tom případě jakkoli vrátí ty peníze za tu dobu kdy bych měla jezdit zdarma? Kdo na to doplácí? Nemalou částkou sponzorujeme tento “ báječný nápat“ a jediným výsledkem je to, že musíte čichat před sebou sedícího pomočeného a mnohdy pokáleného spolujezdce, kterého nikdo nemůžeme z dopr. prostředku vyhodit, neboť v tyto dny může v teple tramvaje jezdit stejně často jako všichni ostatní! Pokud se takovým lidem ovšem chcete v tramvaji či autobuse vyhnout mám jednu radu: Jezděte takovým dopr. prostředkem MHD ve kterém se Vám v těchto mrazech kouří od pusy jak z komínů Nové huti. Tam je zaručeně nepotkáte! Ptám se tedy: Jaký význam má tedy akce “ Jízdné zadarmo“ význam pro nás normální lidi využívající MHD každý den? Odpovězme si každý sám……..

  55. Autor: p.s. Tom

    26.2.2011 - 19.46

    Nechcem slevu zadarmo.
    Nevím, proč nikdo nemá radost z toho, že může z vlastních daní (příspěvek MMO) a s měsíčníkem v kapse jezdit zadarmo :)

  56. Autor: hani

    26.2.2011 - 19.47

    jak u bláznů na půdě

  57. Autor: J@n

    26.2.2011 - 20.05

    Zkuste navrhnout jiné řešení jak blbce s volantem donutit zvednout zadek a povozit se MHD.

  58. Autor: Kamil

    26.2.2011 - 20.11

    No socka zadarmo určitě nikoho z auta nedonutí/nenaláká aby se přemístil do přeplněné tramvaje. :D

  59. Autor: petr

    26.2.2011 - 21.08

    O tom, že jizda v MHD zdarma je pro zlepšení ovzduší v Ostravě důležitá není pochyb, nicméně musí přistopit krok, mnohem méně populární, nicméné podstatný a to zpoplatnění cesty automobilem po Ostravě, v tom případě by došlo ke změně chování Ostravanů a určitě i zlepšení ovzduší.Šlo by o skutečně ekologický krok, kterým by se dokázalo, kolik lidí je pro ekologii skutečně něco udělat a ne o ní jen demagogicky a prázdně mluvit.Zpoplatnění by bylo technicky složité a rovněž výše zpoplatnění je rozporná, třeba za jeden jízdy, během smogu 100 – 500 Kč, podle ceny auta, nebo holt tramvají, tou to jde taky a kdo holt si chce vést svůj zadek v autě tak zaplatí za to, že pak musím dýchat jeho plyny. Tramvaj číslo 5 je ostuda, chování revizorů zejména v Ostravě je ubohé, nicméně dávat to přímo do souvislosti s akcí MHD zdarma je manipulativní.

  60. Autor: Dewas

    26.2.2011 - 21.09

    jako pravidelny černy pasazer cestujici ostravskou MHD jsem akci smog vrele uvital

  61. Autor: waltr1

    26.2.2011 - 22.14

    rozdeleni mhd na tři fyrmy hold neco stoji a to se da krasně zaplatit akci SMOG
    dost dobra finta na přesun financi do jine škatule
    hold ekonomika po česku je v ostravě špica
    jen sem zvedav jak to provedou přiště …akce karolina neni každy volebni termin možna

  62. Autor: Dave202

    26.2.2011 - 22.24

    Je to hromada darebáků!?Vsadil bych se že ani jeden z nich nejezdi v době „smogu“ mhd jen my doplácíme na jejich demenci!

  63. Autor: svobodna prajzska

    26.2.2011 - 23.54

    ty hovada se nas snažju kupiť, at držime tlamu a robime, jak nam ten smog a všecky ty sračky z fabrik voni… to jinči vyznam nema

  64. Autor: Ginna

    27.2.2011 - 0.25

    Vtipné, ale velice trefné., Přijde mi naprosto bezvýznamné dát MHD zadarmo, poněvadž stále lidé, kteří jsou zvyklí na auto, tím autem jezdit budou! Neustále vídám přeplněné hlavní křižovatky. A taktéž je pravda, nejen že jsem si zbytečně kupovala měsíčník..:/ , ale že tahle akce stojí akorát těžké peníze a význam nemá..

  65. Autor: Basti

    27.2.2011 - 7.29

    Ostrava tohle smradlavé město by se mělo zrušit já osobně jsem se z něj odstěhoval a nejsem jediný.tomuhle městu už nepomůže nic Fujjjjjjjjjjjj

  66. Autor: Anonymní

    27.2.2011 - 8.11

    Ovzduší se v Ostravě řeší tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Neřeší se znečišťovatelé, ti ať smradí dál. Kdo by pak sypal do stranických pokladen, kdybychom si je rozhněvali.

  67. Autor: ale

    27.2.2011 - 8.14

    Užasný příspěvek!!! Jde vidět, že ho psal opravdu Ostravak…jen my sami vidíme, jak to tu doopravdy chodí….

  68. Autor: DEZO

    27.2.2011 - 8.20

    Ja jsem se taky odstehoval a jednou za cas se tam jezdim podivat co se zmenilo k lepsimu.za poslednich 11 let nekolik novych fasad v centru nejaka dlazba a ta ostravska muzea/hmmm/Ostravske radnici ktera je mimochodem dost vysoka by urcite pomohla defenestrace..Vzpominam ze jeste pred 15lety stacilo dat revizorum na pivo a tim se dalo obejit radnici s DPMO dohromady.

  69. Autor: Mishak

    27.2.2011 - 9.08

    Nevím, jak vy ale já jezdím jen autem:) a když je smog tak ho nechávám v garaži:) protože se dostanu kam chci a co je pro mě hlavní zadarmo!!!

  70. Autor: Pitbiker

    27.2.2011 - 9.40

    Ještě že je pořád co řešit:) Za bolševika jely fabriky na 150%. Dneska jsou rádi za každý funkční provoz. Znečišťovatel byl každý rodinný dům, který v podstatě spaloval cokoli co hořelo a nebylo to jen na ostravsku, ale kdekoli v republice. Sníh co napadl v zimě měl barvu spíše černou než bílou, ALE nemluvilo se o tom. Ale souhlasím s názorem, že radní mají perfektní nástroj na přelití našich peněz do kapes svých dobrých známých a kamarádů.

  71. Autor: lenka

    27.2.2011 - 10.33

    Vážení doporučuji odkaz na článek od spoluobčanky, aby jste si udělali představu jak páni radní fungují a dělají z nás pitomce
    http://satavova.blog.idnes.cz/c/179095/Zastupitelstvo-z-musi-perspektivy-aneb-O-schvalovani.htm

  72. Autor: Anonym

    27.2.2011 - 10.39

    Tož pravda to jest :D

  73. Autor: Sylvie

    27.2.2011 - 12.33

    Myslím, že by MHD měla být zdarma ve všech zónách. Stupeň znečištění překračuje limity i 20Km od Ovy , ale tady MHD zdarma nejezdí (!!!) proč ? kupuji si měsíčník, takže se mě ani tyto akce netýkají. Ale všimla jsem si, že i když cedule hlásí,že je vzduch velice znečištěn a my bychom neměli pobývat venku, řidiči autobusu vytahují cedulky AKCE SMOG až kolem 16:00hod,když už tolik lidí nejezdí. Ještě ani jednou jsem si nevšimla, že by cedulka byla vyvěšena od rána… tak kdo určuje od kolika hodin se udusíme a měli bychom jezdit zdarma ?

  74. Autor: Kalim

    27.2.2011 - 12.48

    Netuším sice, co mají bolševici společného se mogem v Ostravě resp. tamní MHD (autor evidentně nezná význam tohoto pojmu nebo si ho plete s jiným), ovšem ten nesmysl s tabulkami v jedné tramvaji během jediné jízdy mne opravdu dostal. Vtipné a až mrazivě smutné zároveň. Tomu říkám Kocourkov! :-D

  75. Autor: Jirka

    27.2.2011 - 13.50

    A to radnici prý už došly peníze, které za smogové situace platí Dopravnímu podniku. Nějaká chytrá hlava vymyslela, že za rok je sedm smogových dnů – a s tím se v rozpočtu počítalo.

  76. Autor: Tomas z Hrabuvky

    27.2.2011 - 18.16

    Chlapci a devcata, to je bohuzel realita:( Vedeni mesta nas opravdu ,a bohuzel pravem, povazuji za tupe hovada. Nikoho tady nezajima, ze CSSD usty pana Kajnara slibila novy fotbalovy stadion nejpozdeji v roce 2013. Kajnar bezostysne v teto veci lhal. Nikoho nezajima ze tandem Kajnar a jeho manzelka ODS zastoupena Madejem dnes privatizuji – tuneluji DPO!Za tiche podpory KSCM a TOPky. Takze co se divime!!!Bohuzel jedina opozice z hnuti Ostravak proti takove presile nema sanci (a dalsi volby jsou daleko)

  77. Autor: Southern man

    27.2.2011 - 20.55

    Doprava v Ostravě má na znečištění podíl pouhopouhých 6%. Ať se zavře AMO, Vítkovice, všechny chemičky, koksovny a jiné provozy, které způsobují těch cca 75% znečištění. A ty Novákem neustále zmiňované lokální topeniště maji podíl do 15%…

  78. Autor: ADAM Z PORUBY

    27.2.2011 - 22.26

    chci něco napsat ale byl bych samé sprosté slovo…..takže pouze jedno….jizdenku nemam zavolej policii na dalši zastavku kde začiná smog:)

  79. Autor: René

    27.2.2011 - 22.52

    Fakt mě dostávají některé názory, že by se měla zakázat nebo dokonce zpoplatnit jízda autem. Bože, jsme v 21. století. Nejsme v pravěku či Severní Koreji. Akce smog je kravina, nemá hlavu ani patu,nikdo nevymění auta za mhd, jak správně někdo uváděl, maximálně je to přínos pro bězdáky a cikány. Dělat chytrého je blbost, ale zrovna akce Smog, řešením není. Ostrava černá džungle, není co dodat.

  80. Autor: Efox

    27.2.2011 - 23.02

    Sledujte mapy znečištění za poslední kalamitní dny : http://pr-asv.chmi.cz/IskoPollutionMapView/faces/pollutionmapvw/viewMapImages.jsf

    Směr větru byl jako obvykle jižní. Čili podle map se sem ohnisko znečištění šine od polských hranic. Shodou okolností jsem zavítala o víkendu do katowické husté aglomerace, a bylo to jasný jak facka i bez map. Z každého bratru čtvrtého baráku stoupal hustý žlutozelený dým, z ostatních černý. Jestli teď nosím roušku, objednala jsem si plynovou masku. Akci smog miluju – jen mě trochu mrzí, že mám půl roku dopředu koupenou průkazku – těch pár kaček co bych ušetřila mi bude na léčbu rakoviny plic v našem rozkradeném zdravotnictví chybět !!!

  81. Autor: Kashtan

    27.2.2011 - 23.35

    Vsak je muzem defenestrovat co stresujete. Jak kradou tak jim nekdo musi useknout ruce.

  82. Autor: Krávacosipravidelněkupujepůlročníkupón....

    27.2.2011 - 23.52

    To, že akce SMOG se mě netýká, je jasné, s půlročenkou mi to je vcelku na houby. A když nutně potřebuji, jedu autem, ať je smog, či není. Bydlím ve Vítkách, kousek od konečné busů 36, 50……..každé ráno kolem páté venčím psa, autobus na konečné vyklopí 1 pasažéra a SMOG NESMOG, stojí na Mírové pár metrů před nástupní zastávkou a hrčí a hrčí (přeci nebude vypínat motor a znova startovat!!!)…….odjezd má třeba až za 10 – 15 minut a já i pes jsme (z baráku vyjdeme a dusíme se) z toho smradu udušení úplně. Kdyby po této ulici projelo během těch 10 minut 50 aut, nenadělají takový sajrajt, jako jeden takto stojící autobus, a to jich tam stává povícero.
    Takže, jak už tady kdosi psal, celá tato akcička je opravdu pěkně vypečená a týká se pouze chronických černých pasažérů. A nám akorát zdražují síťovky…..(((((((((

  83. Autor: Anonymní

    28.2.2011 - 4.50

    Vždytˇje přece akce smog a neprodávají se lístky,tak ty sítovky zdražit MUSí

  84. Autor: Obyvatel Ostravy

    28.2.2011 - 9.34

    Tak podle me je reseni podpory MHD zdarma jedine mozne, tak aby se nalakalo vice lidi a to to, ze naopak se podpori stali cestujici. Tzn. napr akce, pri predlozeni tri kuponu za minule obdobi ctvrty kupon zdarma. To je motivace. Ja jezdim MHD a z dopravy zdarma jsem akorat nasrany, protoze napr. ted jsem vyhodil do luftu uz deset dni sve mesicni jizdenky, protoze bych jinak mohl jezdit zadarmo. Navic dle propoctu je 70% cestujicich nebo i vice tech, kteri pouzivaji dlouhodobe jizdenky. Takze kde hovorime o MHD zdarma, kdyz 70% MHD je dopravnimu podniku jiz zaplaceno dopredu. A rovnez system, ze pred pulnoci kdyz se zrusi regulace, tak nevim, kde poletim kupovat mesicni jizdenku v sest rano pri ceste do prace. MHD je tak akorat vyuzivana bezplatne napr. bezdomovci, kteri pouzivaji bvezuhonne prostredku jako zatepleneho obydli. Dalsim resenim je, ze pri nakupu dalsi dlouhodobe jizdenky, software presne vyjede pocet dnu za uplnynule obdobi, kdy byla doprava zdarma a o tento pocet dni se prodlouzi nove zakoupena dlouhodoba jizdenka, tedy 7 smogovych dni, dlouhodoba jizdenka 30 + 7 dni.

  85. Autor: mat

    28.2.2011 - 9.57

    Lidé,pokud máte možnost tak se odstěhujte.Ostrava by se měla přejmenovat na Otrava město kde je největší výskyt rakoviny! alergiků! astmatiků!Sesadit s funkce Kajnara!!! a celou tu pakáž co je na radnici!!!

  86. Autor: Karasek Jakub

    28.2.2011 - 10.14

    Za prve…i kdyby v tramvajich zadarmo navic davali snidani, tak budeme dal jezdit auty a za druhe…prestante delat z lidi blbce a zacnete tlacit na to, aby Mittal zapinal filtry jejichz provoz je pro nej tak drahy….pak nebudete muset delat divadlo s mhd zadarmo….a nedelejte z lidi voly.

  87. Autor: p

    28.2.2011 - 12.42

    kdyz uz nam nejvetsi znecistovatel ovzdusi na ostravsku sadi stromy a stavi cisticky vzduchu jaktoze to nefunguje a dycha se na ostravsku cim dal hure?
    neco bude asi spatne. co tak aby nam zaplatil taky celorocne provoz mhd v Ostrave. myslim, ze jako dan za to jaky bordel tu pousti by to nebylo od veci. Popravde z tech par kriku co vysadili nikdo zas tak odvazany neni.

  88. Autor: Sky.w

    28.2.2011 - 12.55

    Dnes v lince c.5 jezdi „krveziznive potvory“ :-/ Pozor na ne… :)

  89. Autor: Misa

    28.2.2011 - 18.35

    jako vzdy jsem se u clanku pobavila, horsi vsak bylo zjisteni, ze autor cerpa z reality….vcera jsme s pritelem jeli z oslavy narozenin jeho otce. Nastesti nas na tuto situaci pripravil, a tak jsme si cvakli jizdenky. Bohuzel bylo v tramvaji dalsich 20 lidi (prevazne fotbalovych dorostencu, kteri zde meli zapas), kteri s touto “krveziznivou“ taktikou nebyli seznameni a jizdenky si necvakli, upiri byli nemilosrdni a vydelali si na hezkou nedelni noc. A myslim, ze byla opravdu hezka, jelikoz po vyfasovani penez z pokut navstivili stejnou hospodu jako my… :o (

  90. Autor: šarka

    28.2.2011 - 21.21

    To je šílené

  91. Autor: vladimir safar

    28.2.2011 - 21.27

    bych ty uniformované poslal někam a ještě bych přidal kop do kouli je to strašne co se tady děje a hlavně že oni ti uniformovaní jezdi ze šichty ožrali a dělaji bordel že jedna se konkretně o toho mladého revizora vlasy má na ježka krátké jak ho uvidím tak ho i vyfotím jak vypadá sem jednou večer vezl bedny od kámoše domu a nastoupili ale zežrani jako hovada a nastupovali na vozovně a dělali bordel bylo to mezi 21 -22 hodinou tam chdil ožrali a řval přepravni kontrola a ještě jich udělaji uředni osoby to je teda pěkné a za takove jejich zaměstnance my platíme a takovou přepravu on tam rype a když bych do něj žduchnul nebo jej odstrčil tak mě ještě budou trestat pro útok na veřejneho činitele ( TAK LIDI MÁME TO ZE POTŘEBY TO BY CHTĚLO UDĚLAT PROTEST )

  92. Autor: Pavel Várnay

    28.2.2011 - 22.06

    Jo, bohužel….to umíme říct všichni, co si budeme nalhávat…všichni sme sráči. Ty hovada v Praze to začínají a naše radnice si z nich bere jenom příklad, na který my umíme říct jen…..bohužel, tak to je. To, že se nás „demokraté“ zadlužují nám viditelně nevadí. Kdyby se tohle dělo třeba ve francii, vypálily by jim parlament. My sme však víc pozadu….dostaly sme internet a umíme říct jen „bohužel, tak to je“ Pokud se najde protestní akce, budu ten nejradikálnější……….jak oni mě, tak já jim

  93. Autor: Honza

    28.2.2011 - 23.34

    no,tak v prve rade se vyjadrim k tomu,jak to tu vypada,vsichni mate pravdu,ale kdyby tady bylo nejake tlacitko jako treba na fb „libi se mi“ tak si musite priznat,ze by tu nebylo 40 komentaru,ale 2 a k nim 40krat *libi se mi* .. protoze tady pisete vsichni uplne to same a pak to straci prehlednost a vyznam a nektera dobra zamysleni se v tom uplne ztrati … jsem student a mam pulrocni mesicnik na zony 1-4, takze pro me akce smog vlastne neexistuje :-D .. navic bydlim na okraji tarifni zony,kde si busy jezdi podle toho,jak se zrovna ridic vyspal, takze podle me by krome kompenzace za smog meli kompenzovat i obcasny idiotsky pristup a lhostejnost ridicu,nerikam,ze je to vzdycky jejich chyba,ale vim,ze v na tom nasem konci sveta to delaji cilene a schvalne … cele DPO je stavene tak,ze jedete jednim dopravnim prostredkem z bodu A do budu B,ze by treba clovek mel zajem prestupu,to uz moc DPO neresi, takze me spise vic trapi situace stejne minuty prijezdu tramvaje a autobusu na zastavku a ridici na sebe proste nepockaji,protoze se jim nechce ..

  94. Autor: snow

    1.3.2011 - 7.56

    má to jediné plus (nebo spíš mínus) a to že máme pořád na očích jak ČASTO tu ten smog je

  95. Autor: L.Luzar Zastupitel města Ostrava

    1.3.2011 - 9.46

    Dobrý den, v prvé řadě bych rád, aby si čtenáři uvědomili komu dal hlas ve volbách, a jak jeho hlas umožnil vznik velké koalice ČSSD=ODS; Bezplatná doprava v Ostravě po celý rok byl hlavní volební slib KSČM, který vycházel ze zkušeností v zahraničí, byl ekonomicky propočítaný a reálný. Věřím, že by vrátil cestující do městské hromadné dopravy a omezil by využívání individuální cesty auty a tím výrazně přispěl ke snížení exhalací v Ostravě. Ovšem přiznat, že i myšlenky politických konkurentů nemusí být špatné vyžaduje odvahu a tak se raději zrodila smogová doprava zdarma. Popisovaný případ linky č.5 je až příliš absurdní, ale mohu slíbit, že jej ověřím u zodpovědných pracovníků dopravního podniku.

  96. Autor: Lucky

    1.3.2011 - 12.33

    I přes to, že vlastním auto, jezdím do práce sockou, protože nastupuji na vozovně v Porubě a vystupuji na frýdlantech. Cesta na socku i z ní mi trvá pouze 3 min. proto se neobtěžuji ZATÍM auto vůbec startovat. Tuto adrenalinovou jízdu podstupuji pravidelně každý třetí den a musím jednoznačně říci, že co začala akce SMOG, Jezdí v našem zaplivaném a špinavém MHD méně lidí než normálně. Pokud si zrovna nečtu a neposlouchám pubertální výroky našich mladších spolucestujících, abych se dozvěděl který z nich se opět konečně po dvou dnech ožral a zbil na stodolní a pokud si zrovna nevybírám hudbu řvoucí z 6ti. mobilních telefonů najednou. Koukám ven z okna na kolem projíždějící vozy se spokojenými řidiči, kteří se nemusí starat o to, jestli náhodou příští zastávku nenastoupí ožralý a smrdící bezdomovec, který se touží ZADARMO ohřát a vysvětlit svým spoluobčanům jak se mu na světě daří, anebo jestli má v zavazadle ještě pořád stejný obsah věcí, který tam měl při nastoupení, jelikož právě před dvěma zastávkama nastoupili naši menšinoví (většinoví???) spolutrpící. Přemýšlím – nebolí to, protože za to ještě zatím neplatím. Přestože, když není zrovna akce SMOG!!! musím vypláznout 22 kč. za hodinovou jízdenku, neboť moje cesta přesahuje časově o 3 min. 15ti. minutový limit za 13kč. V přepočtu za stejnou cestu, ale autem, které mi stojí za barákem zaplatím 30 kč. Dá se říci, že smýšlím ekologicky a vedu k tomu i mou rodinu. Manželka s naším dvouletým dítětem také jezdí autobusy a tramvajemi, pokud se jedná o kratší trasy. Chyba lávky je v tom, že se nám už několikrát stalo, že vedle malého v kočárku už se taky postavil velmi vonící bezďák i pár otravujících „menšinových“. Není co vymyslet, velice děkuji podniku MHD a OSTRAVĚ za ekologické, ale naprosto nesmylsné podniky, které se naprosto míjejí účinkem a v podstatě ZADARMO vyhošťují své cestující ze svých hromadných prostředků, kdy toto navíc nemá naprosto žádný vliv na řešení smogových situací v našem městě. Začínám jezdit autem!!!

  97. Autor: ANdy

    1.3.2011 - 17.41

    Kdyby radši šli po těch co ten smog tady v Ostravě dělají-podniky, jmenovat nemusím!!!!!
    Ovzduší v Ostravě akcí „doprava zdarma“ se samo nezlepší !!!!

  98. Autor: Standa

    1.3.2011 - 17.52

    Tak sem si fajně protřepal branicu, bo Ostrava je region razovity.

  99. Autor: Verča

    1.3.2011 - 18.07

    Jelokoz mam mesicnik tak me to taky docela stve ze za nej platim a z toho treba 20 dnu je smog..at mi ty penize vrati v tom pripade :-) a to s tou tramvajkou č.5 je fakt mazec :-) no jo asi to vymysleli blbci kteri nejezdi tramvajkou :-D

  100. Autor: aaa

    1.3.2011 - 22.55

    Pane pisalku lzete :D revizori uz min. pul roku nesmi jezdit v uniformach!! :-D takze kecy…. :-D

  101. Autor: :-) a

    2.3.2011 - 0.24

    no to souhlasim my jak debilove si kupujeme mesicniky a naco ze si dpo da cedulku smog a ja mam vyhozene penize z okna nikdo nam neda penize spet za to ze je naky blby smog uz me to nebavi a tramvaj č 5 tak to je uz vrchol drzosti je to tam s tema zonama jeble a revizori nejspis vykutálení a stejne budeme platit my na ten smog s dani pač stejne nam nato mesto neda penize bo je nema ale na kraviny to je ma ..

  102. Autor: Ondra

    2.3.2011 - 0.38

    Moc povedená akce k tomu se nebudu vyjadřovat (již padlo dost kvalitních názorů), ale omezovat jízdu v autě a doufat, že to zlepší ovzduší?? Těch 5% které auta znečistí? To mi přijde jako zanedbatelný procento. Co takhle se zaměřit na Mittal, Vítkovice a rodinné domky? Protože čím topí někteří obyvatelé je příšerné…jenže na ty nikdo neřekne ani půl slova. Proč nějakým způsobem nekontrolovat i kotle rodinných baráků..respektive čím topí. Na auta bych vinu neházel.

  103. Autor: Ondra

    2.3.2011 - 0.41

    za chvíli mi končí roční měsíčník…další si již nekoupím a ve dnech, kdy nebude smog, tak budu do práce jezdit autem. V smogových dne si vozit zadek tramvají ať se v radnici zblázní a vedení dpo taky…..

  104. Autor: Pavel_V8

    2.3.2011 - 7.22

    mno jooooo, chudacci, ti na te radnici jsou hlupaci a neandrtalci a vy byste to vsechno vyresili lip:D jako co chcete, stejne vsichni jenom nadavaji na netu, a v hospode samozrejme, a nikdo s tim nikdy nic neudela. zadny chytry clovek se do te politiky prorazit nesnazi, protoze kazdy chytry clovek se stara sam o sebe. a ma auto a jsou mu nejake saliny ukradene. a v politice jsou taky chytri lidi, akorat trochu jinak. oni se taky staraji sami o sebe, akorat na to holt doplaci to stado ovci tam venku. co jako cekate, ze nekoho jen tak napadlo samoucelne dat MHD zadarmo? notaaaaak…. jak uz bylo receno, stejne maji vsichni, co to MHD pravidelne pouzivaji, mesicniky, a stejne je to proste jenom dalsi moc chytry zpusob, jak si nekdo v dopravnim podniku muze koupit nove auto. nebo v tomhle pripade bych to spis videl na par peknych baraku. takze, pokud je nehodlate jit vyhodit z oken a dosadit si tam svoje lidi, o kterych vite ze by tu starost o mesto delali svedomite (heh) a nebo se nejak jinak nehodlate zasadit o to, aby se neco zmenilo, tak radsi drzte huby a krok, tak jak to stejne cesky narod umel vzdycky nejlip. a ted, ublizene ovecky, do mne! ;)

  105. Autor: cuba.czech

    2.3.2011 - 9.52

    to co si dovolí Mittal a ostatní tady je nehoráznost, i lidé pracující pro Mitall v Anglii mi potvrdili, že jak vidí dění u nás nechápou.. U nich by tu fabricku zavřeli během hodiny.. Co chceme víc? 300.000 nemocných nebo 6.nezaměstnaných?? Jsem pro zdraví lidí.. nebojte ony ty firmy neodejdou jen tak, jen se prostě budou trochu cukat, ale rádi tu zustanou. A uz sakra zruste jízdné ZDARMA – kdo toto vymyslel je naprostý DEBIL a IDIOT v jedné osobě.. klidně mu to řeknu do očí.. zajímalo by mně jestli oni lidé z radnice jezdí MHD když to je ZDARMA – asi těžko, nebo žeby se našel někdo? Jeden, dva????

  106. Autor: beko

    2.3.2011 - 10.44

    Tak ten dotyčný co psal tento článek toho opravdu ví pramálo o práci revizorů i o podmínkách placení města DPO za jeden den smogu i o tarifních zónach na tramvají č.5 opravdu se musím smát blábol za blábolem tento dotyčný by si měl zjistit jaká je skutečnost a potom tady něco psát.

  107. Autor: Dali

    2.3.2011 - 13.31

    SMOG – děsná kravina. Kdo to vymyslel, je buď padlý na hlavu nebo jinak nechápu, co si od toho sliboval. Jsou to vyhozené peníze, které by se daly využít jinde a efektivněji. No, ještě že ten SMOG doletí až do zóny 4 – protože tam už mi měsíčník neplatí :-) ) . „Chytré hlavičky“ nás zastupují.

  108. Autor: Dagmar

    3.3.2011 - 8.29

    Ta komedie s tramvají č. je opravdu úžasná !!!!! Jezdím s ní domů a to právě do KrPole a přesto ,že platím za měsíčník 490 Kč zde si musím označovat krátkodobou jízdenku za dalších 14 Kč. SMOG-NESMOG ! Takže si raději pořídím auto do práce se dostanu po Rudné za 10 min.a koloběh se SMOGem je tu opět !!! AŤ žije logika komunálního DP – vše pro čistý vzuch ……:-(

  109. Autor: Marek

    3.3.2011 - 8.57

    Jsou to opravdu vyhozené peníze…. Měli by za ně raději poslat do ulic co nejvíc těch čistících aut bo ten krásně usazený smog na cestách se hrozně víří a věřím že by se ty hodnoty prachu rapidně snížily. Ohledně toho Mittalu co psal cuba.czech si myslím že je svatá pravda nikam neodejdou je třeba je přitlačit at splnují co nejnižší emise. Ohledně toho propouštění se nebojím protože ty lidi co chcou stejně propustí…

  110. Autor: dalik

    3.3.2011 - 10.59

    však to zaplatíme mi daňoví poplatníci a bezďáci si vesele jezdí v teple a naši romští spoluobčané mohou v klidu jezdit a krást super nejlepe přestat pracovat a pokusit se také tak živit(jen kdyby nám myslícím to šlo)

  111. Autor: martin

    3.3.2011 - 15.46

    nebýt akce smog, koupím si normal jízdenku a nedostanu pokutu hned za hranicí zón 1-4

  112. Autor: Petr

    3.3.2011 - 17.22

    Článek o akci „smog“ je naprostá pravda, včetně příspěvků v diskuzi.
    Všem, kterým se nelíbí, že DPO jezdí dříve nebo se zpožděním, doporučuji vytrvale psát stížnosti na dpored@dpo.cz. Tzv. předčasná jízda (tj. odjezd spoje byť o 1 minutu dříve) je pro daného řidiče MHD porušením pracovní smlouvy – dostávají za to nemalé pokuty v podobě snížení platu. Slušní lidé, nebojte se domáhat svých práv! Mimochodem, spoje DPO mají jezdit se zpožděním max. v intervalu 0-3 minuty – je to definováno pro 80 % vypravených spojů v certifikátu kvality, který DPO vlastní. Tím, že si nestěžujete, dáváte vedoucím pracovníkům DPO falešnou iluzi, že jejich poddaní jezdí včas! Pište stížnosti třeba každý den, nemáte se čeho bát.

  113. Autor: Tonda

    3.3.2011 - 22.55

    DPO vyhlasi akci smog aby lidi nejezdili autama a vyuzili MHD jenze si neuvedomili ze busy taky vypousteji skodlive latky do ovzdusi a ze jich po ostrave jezdi vic nez tramvajek

  114. Autor: kreyson

    6.3.2011 - 21.16

    nevěřím to s tou 5. revizoři jsou doma na 80 procentech. já bych teda byl i za 70 :-)

  115. Autor: Petr

    8.3.2011 - 20.41

    Vite co je divne? Denni trzby celeo DPO (jizdenky, mesicniky, distribuce) jsou cca 400 – 600 000kc. ve spickach jako konce mesice, prazdniny, konec prazdnin a vanoce jsou trzby 1 milion a vice. tak a otazka zni. proc radnice a pan Kajnar plati DPO kazdy den smogu 1 500 000 kc nahradu za akci smog? kdyz trzby jen z jizdenek nejsou ani dejme tomu 500 000kc? pripada my to jako rozkradacka mestskych penez za bileho dne…. Kajnar se vsem obcanum smeje uz pátým rokem. Navic vyjmul Martinov opravny a vyrobnu tramvaji z majetku DPO do zvlastni a.s. firmy (cca 500 000 000 kc majetek) a ke konci roku 2011 se bude tento majetek prodavat soukromnikovy… toto vsechno se snad ani nedeje v Praze….

  116. Autor: mou

    16.3.2011 - 23.34

    krááásně napsané:D:D:D málo se chlamu,žheee:D:D

  117. Autor: krystof

    24.3.2011 - 23.15

    tak to jsem opet na dalku zase jednou pobavil ceskou vycuranosti…z ostravske rakve jsem se odstehoval uz pred sedmi lety a posledni dva roky jsem tam ani nebyl…ne ze by mi nechybela, ostatne coby clovek tihnouci k omamnym latkam jsem vyrustal hned pobliz chemicky, kazdy vecer mi na cestu z hospody svitil plaminek s mistniho kominku a vzduchem se siril liby zapach pres noc vypoustenych chemickych latek…to byly sny, pekne, barevne a jako zive…momentalne ziju v londyne…nedavno jsme tu meli na navsteve ostravaky…toz si libovali, ze ten vzdousek je tu jako nahorach. tady bohuzel musim za omamne latky platit a vetsinou na ne nemam ani cas…zato hulim jak ostravak, tak snad taky jednou zhebnu vcas…doufam ze driv nez chytnu toho raka…ale nezavidte chlapci a devcata…nas tu taky ojedou na kazdem kroku a pri kazde prilezitosti…jen ta ceska malebna ocovidna drzost je marketingovana v anglii trochu lepe…trochu vice zastreneji…ale primocarost je vlastnost ktere si u ostravaku vazim skoro nejvice…co se tyce mhd…no ja bych to uvital, ale jsem z tech stastnejsich…bo sem zil dve zastavky od centra a poctive jsem jezdil cely rok na kole, mrazi ci horka, kdyz uz jsem jel tramvajkou…podlehal jsem vzruseni nelegalni jizdy zadarmo kdy se dalo…a tak jsem asi nikdy nemel mesicnik…nerikam ze jsem si nikdy nekoupil jizdne…jen jsem si ho obcas zapomel cvaknout…ups…drzim vam palce at z toho nejak decka vybruslite…a at to neni nohama napred…forek co mne donutil napsat dalsi prispevek je: toz nam tu prijeli japonci postavit chemicku primo v centru ostravy-a tak se ptali, kdy odstehujete ty lidi? ne lidi se stehovat nebudou…zvalstni…tak mi ji postavime a az pak se budou stehovat ti lidi?…ne lidi se nebudou stehovat vubec…nikdy…a tak nam ji postavili…huraaaa… ve sve majestatnosti snad jen treti na svete…dalsi je na japonskem ostrove a treti na nejake africke pousti…tak se lidi nerozcilujte…dychejte nosem…oooooom…a sladke, duhove sny…

  118. Autor: Tyn

    30.3.2011 - 11.19

    úžasné zakončení:“Eště štěsti, že smog je dysciplinovany a vyskytuje se enem v tarifnich zonach 1-4.“ :D pravda pravdoucí..vymysleli to fakt „skvěle“.

Vložení komentáře


Anketa

Aktuálně není k dispozici žádná anketa